Pages

Kellis Castle : Through Vivitar UWS & Lomolitos

 
  
  
 
 
 
  
  
  
  
 

Film : Fuji Neopan Acros 100
Camera : Vivitar UWS

 
  
  
 

Film : 35mm comes with the lomolitos
Camera : Lomolitos Red

6 comments:

  1. ohh tidak nk pensan tgk bnw akak nih..inikah film dr kedai uncle tuh?kalo yer wahhh besh...superb kak! the besh bnw sy penah tgk!

    ReplyDelete
  2. ops terlupe...my most favourite..no 4,5,7 n 9....angle sgt besh...vivitar uws mmg kool...

    ReplyDelete
  3. ala...jeles ni..aku yg org perak dok lalu2 je depan castle ni bila blk umah mak....huhuhu...btw..cantik la

    ReplyDelete
  4. I wan a lomolitos too!!!!
    I love your 3rd picture.. =)

    ReplyDelete
  5. ninie

    Tak tau la tp mcm x nak la anta film yg beli kt kedai uncle tu sbb kalau antar develop mmg takkan jadi sbb lebey dr 10thn dh film tuh

    Ni pakai 35mm fuji neopan fav film utk b&w setakat nih...and hehehehehehe jgn pengsan ok...biasa2 jer nih.

    Ms. Lilies

    Mmg la camtuh selalunya...kalau org mintak nk tgk gamba aku kat dublin pon aku ckp takde heeeee mmg sengal.

    Apa2 pn thanks :D


    estancus

    terima kasih!!!


    EzClover
    Yepppp i agree u shud get one lomolitos for urself!
    it's cheap and it's hip ~ LOL

    ReplyDelete

so what do you think?